Varsin vapaapäivänä istahin koneelle ja ja löysin tämmöset satukoivu.vuodatus.net sivut ja oon niitä nyt lueskellut. Varsinkin tuolla aiemmin syksyllä oli kivasti mainittu kaikenlaisia leffoja, joita on tullut katseltua...pitäs ottaa uudestaan tuo tapa käyttöön, kun olen maailman huonoin muistamaan katsomieni leffojen nimiä, elleivät ne ole jotenkin merkittäviä. (ts. päähenkilönä ole joku jumalaisen komea mies...)

Ajatustyötä olen tehnyt tuolien kanssakin tässä kotitöitä duunailessa....kun on 2 raatoa aloittamatta kotona ja se erkki alkutekijöissä....jotenkin pitää järkeillä nyt tämä talvi, jotta tarpeen mukaan voi opea siellä kansalaisopistossa hyödyntää ja tehdä sitten kaikkea itsekseen minkä vain suinkin osaa...Ensi talveksi kun olen haaveillut meneväni verhoilun sijasta "puupääpiiriin" , jossa entisöidään puisia huonekaluja. Niitäkin kohteita on varastot ja autotalli pullollaan....Niin että jonkinlainen tolkku (luultavasti huono) olisi tarkoitus tähän tooliasiaan tälle talvelle saada....hmm....

Sitten olen kauhean masentunut, kun kommenttia on tullut harvakseltaan viime aikoina....[taitaa kaikki lukijat vaan kotona naureskella selän takana toiselle pienelle :((((  ]

Harmaalle päivälle piristyskuva:

          267904.jpg

Enpäs ollut moista Liisa -lankaa ennen tavannutkaan, kannattaa ilmeisesti mennä Haapaveelle, niin kuin mainoksessakin sanotaan. Sieltä nimittäin Liisat ostin. Neulerintamalla on joululahjojen lisäksi tullut 2 paria "läppäsormikkaita", anna hyvän kiertää -yllätykset (...hmmm...), nyt teen tuosta Liisasta säärystimiä ja neulepusero Helmille on tilauksessa.... Kuvassa näkyvän upean käsityölaatikon on meidän Hande tehnyt joskus peruskouluaikoina...(nyt senkin on pakko laittaa kommenttia mulle maailmalta :"äiti, heti pois mun nimi blogista, et edes lupaa ole kysynyt...."...heh...)
(jos tekstin alussa ja lopussa näkyy m-kirjaimet, niin ne on vuodatuksen ongelmia, ei mitään mun omaa salakieltä...toivottavasti poistuvat jossain vaiheessa...)